Met een bewezen blauwdruk en een strak onboarding proces zorgen we voor een vliegende start. Hierin voeren onderzoek uit, en maken een plan voor implementatie. Gezamenlijk stellen we doelen en targets op, zo zorgen we ervoor dat we extreem resultaatgericht te werk gaan.
Wereldwijd zijn er 4,4 miljard internetgebruikers die allemaal bereikbaar zijn, waaronder jouw specifieke doelgroep.
Door creatie van een sterke mix van advertenties, targeten wij jouw potentiële klanten middels Google en Social Media waardoor het aantal websitebezoekers flink zal toenemen. Gemiddeld zien we bij onze klanten in de eerste maand een bezoeker toename van 270%!
Doordat we je direct in contact brengen met jouw ideale doelgroep, wordt de salespijplijn gevuld met relevante leads.
Goed meetbaar en snel resultaat, dat is de kracht van online adverteren.
Om ervoor te zorgen dat de juiste websitebezoekers weer terugkeren naar jouw website gaan we op intelligente en relevante wijze opvolging geven aan kansrijke bezoekers.
Door met verschillende advertenties de kracht van de herhaling toe te passen zorgen we dat jouw bedrijf on-top-of-mind blijft en dat de betrokkenheid groeit.
Gemiddeld zien we bij onze klanten dat het percentage van terugkerend bezoekers verdubbeld!
Uiteraard met het doel om jouw potentiële klant de volgende stap te laten nemen in de sales funnel.
Doordat we met de advertenties sterk aansturen op verschillende doelen zoals downloads, offerte aanvragen en contactverzoeken, zul je merken dat je gemiddeld 165% meer leads gaat ontvangen!
Door de website bezoekers te herkennen kunnen we vroegtijdig leads identificeren, kwalificeren en prioriteren zodat we je salesteam kunnen voeden met alle relevante marketing resultaten. Dit kan zelfs op een niveau waar we warme potentiële leads kunnen doorsturen of communiceren naar jouw CRM software, om zo optimaal te kunnen forecasten op relevante marketing data.
Zo bespaar je een hoop administratieve handelingen en creëer je meer echte verkooptijd.
Op basis van al onze marketingactiviteiten en nieuwe inzichten zorgen we voor een sterke continue marketing input naar elke specifieke verkoper, maar ook dealers, agenten of distributeurs. Bijvoorbeeld in verschillende rayons, landen, markten of productcategorieën.
Doordat het salesteam gevoed wordt met kansen, inzichten en leads, wordt er tijd bespaard aan acquisitie, opvolging en administratie. Zo is er meer ruimte voor echte verkooptijd, en worden we ook nog de grootste vrienden met jouw verkoopteam 😉
De marketing afdeling geniet van ontzorging van continue proactieve marketing door een specialistisch team.
De verkoopafdeling geniet van een volle pijplijn, gekwalificeerde leads, en meer echte verkooptijd met een prioriteitenlijstje.
Het management geniet van accurate forecasting, betere omzet en alle nieuwe inzichten voor verdere strategievorming.
Noodzakelijke cookies zijn cookies die essentieël zijn voor het normaal functioneren van onze website. Deze cookies slaat geen persoonlijke informatie op.
Cookies die niet noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website, en worden ingezet om (analytische) data te verzamelen. Alle data die wordt verzameld is volledig anoniem.