ArcelorMittal is het grootste staalconcern ter wereld. Voor de Nederlandse business unit in Tiel draait Barney Media gerichte campagnes op specifieke doelgroepen. Via onder andere Google- en LinkedIn-advertenties zorgen wij voor zeer relevant verkeer op de website dat goed converteert. Een sterke opvolging (retargeting) zorgt ervoor dat de verkooplijn goed gevuld blijft. Door middel van LinkedIn Netwerk Boosters zorgen wij er ook voor dat de verkopers direct zichtbaar zijn in de inbox van potentiële leads. Deze gehele strategie zorgt ervoor dat de verkopers proactief nieuwe inzichten krijgen en directe nieuwe leads voor unieke gevels.
“De uitdaging bij ArcelorMittal lag vooral bij het bereiken van een zeer specifieke doelgroep in de markt. Middels een uitgebreide marketingstrategie bedienen wij verkopers op meerdere vlakken. Van het uitbreiden van de naamsbekendheid tot het leveren van relevante leads direct in de inbox van verkopers.”
De marketingafdeling geniet van ontzorging door continue proactieve marketing van ons gespecialiseerde team.
De verkoopafdeling geniet van een volle pijplijn, gekwalificeerde leads, en meer echte verkooptijd.
Het management geniet van accurate forecasting, betere omzet en alle nieuwe inzichten voor verdere strategievorming.
Door een sterke mix van advertenties, targeten wij potentiële leads voor ArcelorMittal middels Google Ads (Search & Display) en LinkedIn Ads. Hierdoor is het aantal websitebezoekers flink toegenomen. Door een zeer specifieke targeting wordt er alleen relevant verkeer naar de website geleidt. In de eerste maand zagen wij bij ArcelorMittal een bezoekerstoename van 150%.
Alle ads zijn conversie-gericht en worden traceerbaar gemaakt. Zo is de salespijplijn van ArcelorMittal goed gevuld met relevante leads. Daarnaast krijgen alle niet-converterende bezoekers specifieke remarketing campagnes te zien.
Zo blijft ArcelorMittal on-top-of-mind bij alle potentiële leads.
Goed meetbaar en snel resultaat, dat is de kracht van online adverteren.
Door websitebezoekers te herkennen, kunnen we vroegtijdig relevante architectenbureau’s identificeren, kwalificeren en prioriteren. Hiermee voeden wij het salesteam van ArcelorMittal met relevante leads.
Het Sales team wordt zo gevoed met nieuwe kansen, leads en contacten waar zij direct mee aan de slag kunnen. Hierdoor krijgen de verkopers meer echte verkooptijd en meer sales output voor optimale verkoopeffectiviteit.
Op basis van gedegen onderzoek ontwikkelen en managen wij de juiste marketingmix om te adverteren namens jouw bedrijf.
Door slimme leadgeneratie en sterke sales support bouwen we een efficiënte marketing machine voor groei en controle op je sales pijplijn.
In ons bewezen blauwdruk nemen we de volgende
4 essentiële stappen:
Nadat we gezamenlijk je exact doelgroep hebben bepaald gaan we een sterk uitnodigingsbericht opstellen zodat je optimale relevant bent.
Vervolgens helpen wij je met connectieverzoeken versturen zodat je nieuwe connecties krijgt om je netwerk uit te breiden.
Reacties op het uitnodigingsbericht komen direct in je Linkedin inbox terecht waar je leads verder kunt ontwikkelen.
Door middel van het Google Formulier kun je input geven van je exacte doelgroep.
Vervolgens beoordelen we samen de kwaliteit en de grootte van de lijst. Na het ontvangen van je eerste proeflijst sturen wij een passende offerte om de gehele lijst le produceren en alle velden te verrijken.
Verkopers krijgen direct werkbare lijsten en hebben zo meer echte verkooptijd.
Barney Media B.V.
Privacy & Cookies
Algemene Voorwaarden
KvK: 84834951
BTW: NL001140467B22
Contact
Barney Media B.V.
Transformatorweg 28
1014 AK Amsterdam
06 – 30987465
© 2022 Barney Media | Powered by Web Cravings