Job Marketing voor Technische Bedrijven.
Wij komen in actie namens jouw bedrijf en helpen je organisatie verder in de arbeidsmarkt.
Betaalbaar, modern, snel en effectief.
Waarom Job Marketing?
- Moderne benadering
- Gerichte werving vanuit eigen domein
- Eigen kandidatenpool opbouwen
- Snellere invulling van je vacatures
- Volledig meetbaar en transparant
- Geen succes fee's
- Recruitment kosten verlagen met 60%
Onze aanpak
Job Marketing Concept
We zetten slimme en diepe targeting campagnes op om zowel passief- en actief werkzoekenden te bereiken. De geïnteresseerde bezoekers leiden we naar een frisse mobile-first landingspagina waar ze de mogelijkheid hebben om te solliciteren.
Nieuwe kandidaten komen netjes in het ATS dashboard te staan zodat je je eigen kandidatenpool kunt opbouwen.
Barney Media verzorgt en managed de gehele funnel conform ons bewezen blauwdruk. Je komt zelf pas in actie bij een aangemelde sollicitant.


Visueel
Hoe ziet een campagne eruit?
Desktop en mobiel
De vacaturepagina
Potentiële kandidaten bezoeken jouw vacaturepagina en hebben daar de mogelijkheid om te solliciteren. Hoe vergroot je die kans?
Dat is geheel afhankelijk of je de juiste doelgroep bereikt en wat zij zien op de vacaturepagina.
Daarom zorgen we voor een moderne, nette en frisse vacaturepagina met duidelijke teksten en geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
VISUEEl
Hoe ziet de vacaturepagina eruit?
De arbeidsmarkt
Overzicht van vacatures en kandidaten
In het ATS dashboard heb je een visueel overzicht van alle openstaande vacatures met bijbehorende betrokkenen per vacature.
Op deze manier kun je efficiënt, georganiseerd en gecentraliseerd samenwerken.
Je hoeft niet meer op elkaar te wachten of mails rond te sturen.
Hiring pipeline
Hoe ziet het ATS dashboard eruit?
Beoordeel kandidaten
Profiel van de kandidaat
het verschil
Traditionele Recruitment vs. Job Marketing
- Hoge success fee
- Werving vanuit externe naam
- Geen kandidaten pool
- Geen Employer branding
- Veel tijd nodig voor communicatie
- Betaalbaar en toegankelijk
- Werving vanuit eigen domeinnaam
- Looptijd 50% korter dan gemiddeld
- Bespaar tijd in 1 dashboard
- Bereik en Naamsbekendheid
- Hoge success fee
- Werving vanuit externe naam
- Geen kandidaten pool
- Geen Employer branding
- Veel tijd nodig voor communicatie
- Betaalbaar en toegankelijk
- Werving vanuit eigen domeinnaam
- Looptijd 50% korter dan gemiddeld
- Bespaar tijd in 1 dashboard
- Bereik en Naamsbekendheid