B2B Marketing voor Technische Bedrijven.
Met onze B2B Marketing Service zorgen we voor meer naamsbekendheid, on-top-of-mind zijn, leadgeneratie en sales support om verkopers en internationale agenten succesvoller te maken.
Online, technisch, duurzaam, modern en effectief.
B2B Marketing Concept
- Attentie en Naamsbekendheid
- On-top-on-mind blijven
- Identificatie websitebezoekers
- Leadgeneratie, Kwalificatie en Segmentatie
- Volledige Sales Support
- Meer echte verkooptijd voor verkopers
- Dé hefboomwerking
Onze aanpak | onze blauwdruk
B2B Marketing Concept
Op basis van gedegen onderzoek ontwikkelen en managen wij de juiste marketingmix om te adverteren namens jouw bedrijf.
Door slimme leadgeneratie en sterke sales support bouwen we een efficiënte marketing machine voor groei en controle op je sales pijplijn.
In ons bewezen blauwdruk nemen we de volgende 4 essentiële stappen:
- Attentie en naamsbekendheid
- On-top-on-mind blijven
- Leadgeneratie
- Bediening van verkopers
VOLLE SALES PIJPLIJN
Stap 1: Attentie en Naamsbekendheid
Iedereen die online actief is, is online te bereiken. Ook jouw specifieke doelgroep.
Door een sterke mix van advertenties, targeten wij jouw potentiële klanten middels Google en Social Media waardoor het aantal websitebezoekers flink zal toenemen. Gemiddeld zien we bij onze klanten in de eerste maand een bezoekerstoename van 270%!
Doordat we je direct in contact brengen met jouw ideale doelgroep, wordt de salespijplijn gevuld met relevante leads.
Goed meetbaar en snel resultaat, dat is de kracht van online adverteren.
CONTINUE MARKETING | CONVERSIES
Stap 2: On-top-of-mind blijven
Met verschillende advertenties passen we de kracht van herhaling toe zodat jouw bedrijf on-top-of-mind blijft bij potentiële klanten.
Gemiddeld zien we bij onze klanten in de eerste maand een stijging van 100% aan terugkerende websitebezoekers!
Uiteraard met het doel om jouw potentiële klant de volgende stap te laten nemen in de sales funnel. Hierin sturen we op waardevolle conversies zoals downloads, video’s bekijken, contact opnemen, offerte aanvragen, mail- en telefoonkliks.
KWALIFICATIE & SEGMENTATIE
Stap 3: Dagelijkse Leadgeneratie
Doordat we met advertenties aansturen op verschillende conversies ontvangen onze klanten gemiddeld 165% meer leads!
Door websitebezoekers te herkennen kunnen we vroegtijdig leads identificeren, kwalificeren en prioriteren. Hiermee voeden we je salesteam met relevante marketing resultaten.
Warme potentiële leads exporteren we naar jou CRM software, zodat je optimaal kunt forecasten vanuit relevante marketing data.
FOCUS, LEADS, SALES
Stap 4: Bediening van Verkopers
Stap 4: Bediening van Verkopers
Op basis van onze marketingactiviteiten bedienen we jouw verkopers (en internationale agenten).
Zij worden gevoed met nieuwe kansen, leads, contacten wat direct werkbaar is. Daarnaast helpen we ook met Linkedin om het netwerk te vergroten en leads te generen uit het grootste b2b platform.
Hierdoor krijgen verkopers meer echte verkooptijd en meer sales output voor optimale verkoopeffectiviteit.
Tegelijkertijd worden we ook grote vrienden met je verkopers 😉
Een duurzaam acquisitieproces voor meer verkoopsucces.
Complete oplossing
Resultaten voor elke afdeling
Resultaten voor
elke afdeling
Marketingafdeling
De marketingafdeling geniet van ontzorging door continue proactieve marketing van ons gespecialiseerde team.
Verkoopafdeling
De verkoopafdeling geniet van een volle pijplijn, gekwalificeerde leads, en meer echte verkooptijd.
Management
Het management geniet van accurate forecasting, betere omzet en alle nieuwe inzichten voor verdere strategievorming.
Pluspunten
Alle voordelen op een rijtje
Alle voordelen
op een rijtje
Wij zorgen voor de hefboomwerking: meer output met dezelfde capaciteit.
- Unieke B2B Marketing
- Brug tussen Marketing en Sales
- Ontwikkeld voor eigen gebruik
- Juiste frequentie Marketing
- Relevant richting je doelgroep
- Meetbaar en voorspelbaar
- Sales pijplijn focus
- Ondersteunend aan sales
- Uniek B2B Marketing
- Brug tussen Marketing en Sales
- Ontwikkeld voor eigen gebruik
- Juiste frequentie Marketing
- Relevant richting je doelgroep
- Meetbaar en voorspelbaar
- Sales pijplijn focus
- Ondersteunend aan sales